Kundeservice

Garanti og reparasjon



Produktet jeg fikk er skadet, hva gjør jeg?
Vi prøver alltid vårt beste for å få produktet til deg helt uskadet som du forventer. Men noen ganger kan produktene bli skadet under frakt. Hvis dette er tilfelle, ta kontakt med kundeservice umiddelbart. Ta bilder eller til og med en video for å vise skaden, så kundeservice kan raskt finne en løsning.

Hva skal jeg gjøre hvis mitt produkt blir ødelagt?
Produktene vi selger er av god kvalitet og skal ikke blir ødelagt ved normalt bruk. Men det finnes unntak. Det er viktig at du tar kontakt med oss hvis du har problemer med produktet. Ofte kan vi hjelpe deg direkte over telefonen eller E-post, eller så kan det kan være nødvendig for oss å erstatte eller å akseptere en retur. Uansett, kan du kontakte oss på kundeservice slik at vi kan prøve å hjelpe deg så godt som mulig.

Hvor lenge varer garantien for våre produkter?
2 år. Garantien inkluderer produksjonsfeil. Garantien inkluderer ikke normal slitasje av deler (for eksempel batteri, lader...) eller slitasje forårsaket av bruk.

Hvordan håndteres garantiservice?
Først vil vi sende de nødvendige reservedelene til kunden for reparasjon. Hvis kunden ikke kan reparere produktet selv, kan produktet sendes til vår varehus i Sverige for reparasjon. Vi kan også forhandle en avtale med et verksted i Norge for at produktet skal repareres der. Ta kontakt med oss angående reparasjonstjenesten.

Hvordan fungerer retur av produktene?
Først, ta kontakt med vår kundeservice via e-post: info@sportig.no eller telefon 815 031 70 hvor du vil arrangere en dato for henting av produktet og få mer informasjon om returprosessen. Alt du trenger å gjøre etter dette er å pakke produktet, helst i originalemballasjen. Produktet blir hentet fra døren din.
+47 815 031 70
Telefonens åpningstider
Man-Tors 10-12, 13-17
Fredag 10-12, 13-16