Kundeservice

Levering


Generell informasjon
Ordre som er bestilt før 12:00 på en arbeidsdag blir sendt samme dag. Hvis produktene som du har bestilt står som "på lager", er leveringstiden 1 - 4 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge. For større pakker levert av Dachser slik som El-biler, Elektriske sparkesykler, Elektriske sykler, tar normalt en ekstra arbeidsdag

Skriv en E-post til oss på info@sportig.no eller ring oss på 239 629 33. Hvis du ikke har mottatt pakken i tide hjelper vi deg på best mulig vis med det.

Unntak
Vi leverer til alle steder i Øst, Sør, Vest og Nordnorge. Vi leverer desverre ikke til Svalbard.

Levering til Øst-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 1 - 3 dager å levere pakker til byer som Oslo, Drammen og Sandefjord.

Levering til Sør-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 - 4 dager å levere pakker til byer som Arendal, Kristiandsand og Lyngdal.

Levering til Vest-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 - 4 dager å levere pakker til byer som Sandnes, Stavanger og Bergen.

Nord-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 - 7 dager å levere pakker til alle byer nord for Trondheim

Utsending av pakker
Hvis du bestiller før 12:00 så sender vi ut pakken din samme dag

Fraktkostnader
Hvis du kjøper noe over 2000 kroner så spander vi frakten på deg (gjelder ikke postnummer over 80xx; Nordland, Troms, Finnmark). Om du bestiller noe under 2000 NOK må du betale for frakt og du ser da totalprisen på frakt før du betaler ved utsjekking.

Retur
Vi tilbyr full returrett i 60 dager om du ønsker å benytte deg av angreretten. I mange tilfeller kan vi hjelpe deg med å fikse produktet ditt da vi tilbyr garanti i 24 måneder og kan være behjelpelig med å fikse produktet for deg. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på info@ruller.no eller via telefon på 239 629 33.
23 96 13 23
Telefonens åpningstider
Man-Fre (Hverdager)
10-12 & 13-17