Kundeservice

Levering


Generell informasjon
Bestillinger på lagerførte varer (ikke reservedeler) som ankommer før 12.00 sendes fra lageret vårt samme hverdag. Nedenfor er informasjon om normal leveringstid.
Vær oppmerksom på at det for øyeblikket er stor belastning på speditørene, og det kan derfor ta litt lengre tid enn normalt!

Skriv en E-post til oss på info@sportig.no eller ring oss på 239 629 33. Hvis du ikke har mottatt pakken i tide hjelper vi deg på best mulig vis med det.

Unntak
Vi leverer til alle steder i Øst, Sør, Vest og Nordnorge. Vi leverer desverre ikke til Svalbard.

Levering til Øst-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 1 - 3 dager å levere pakker til byer som Oslo, Drammen og Sandefjord.

Levering til Sør-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 - 4 dager å levere pakker til byer som Arendal, Kristiandsand og Lyngdal.

Levering til Vest-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 - 4 dager å levere pakker til byer som Sandnes, Stavanger og Bergen.

Nord-Norge
Våre logistikkpartnere bruker 2 - 7 dager å levere pakker til alle byer nord for Trondheim

Utsending av pakker
Hvis du bestiller før 12:00 så sender vi ut pakken din samme dag

Fraktkostnader
Hvis du kjøper noe over 2000 kroner så spander vi frakten på deg (gjelder ikke postnummer over 80xx; Nordland, Troms, Finnmark). Om du bestiller noe under 2000 NOK må du betale for frakt og du ser da totalprisen på frakt før du betaler ved utsjekking.

Retur
Vi tilbyr full returrett i 60 dager om du ønsker å benytte deg av angreretten. I mange tilfeller kan vi hjelpe deg med å fikse produktet ditt da vi tilbyr garanti i 24 måneder og kan være behjelpelig med å fikse produktet for deg. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på info@ruller.no eller via telefon på 239 629 33.